Saturday 31 May 2014

Vitamin shaklee : Super Power of Vivix

  Tak perlu ambil vitamin lain dah jika anda malas nak telan banyak-banyak jenis. Tau tak ia 1001 manfaat? Utk diabetes, kolesterol tinggi, jantung, darah tinggi dan pelbagai penyakit kronik lain. Tidak kesian tengok mak ayah anda yg menderita sakit2 tersebut? Apalah sangat nilai harga vivix utk balas jasa mereka.                              

  Bg isteri sanggupkah orang cakap "mudanya mak awak" disangkanya kita mak kepada suami. Sedih makan dalam tu. Vivix ni adalah 10x lebih power dr resveretrol (yg ni agen awet muda paling laris kat US). kalau dah 10x maka paham-pahamlah kesannya. memang tegang habis.

  Yg mana bahagian makin kendur tu anda bolehla snap dlu gambar sebelum dan selepas nanti akan sendiri tau buktinya. Cepat2 kalau nak sbb ia sangat laris dan in trend jadi rebutan sekarang. Kalau habis tak dptlah lagi harga murah siapa yg rugi?

*hadiah terbaik buat isteri

*kerana dirimu begitu berharga

*hanya suami yg memahami

  Jadi apa anda tunggu lagi? Sudah tentu ianya adalah yang terbaik, berbaloi-baloi, jika hanya lihat sahaja tak cuba mana boleh percaya kan?

  Cuba dulu pasti lepas ni berbotol-botol mahu borong. Insyaallah.

  Contact yana tau? 01131265242.. wechat iD : layna28..

Wednesday 28 May 2014

Vitamin shaklee : Nak Cantik Untuk Raya Aidilfitri Dengan Bentuk Badan Yang Ramping??

    Assalamualaikum. Entry kali nii yana nak share tentang petua turunkan berat badan. Hehe.

  Kita sudah maklum tentang masalah hilang keyakinan diri yang berpunca dari kegemukan atau obesiti. Ya. Masalah ini memang amat membebankan. Mane taknya. Pelbagai masalah yang boleh menyebabkan tekanan berlaku terhadap mereka yang terlibat. Contohnya, orang lain boleh membeli dan memakai pakaian yang disukai sesuka hati tetapi anda tidak mampu kerana saiz pakaian tersebut tidak sesuai untuk anda.

  Mereka ini juga kadangkala berdepan masalah pengganguran kerana susah mendapat pekerjaan disebab berat badan berlebihan dan tidak sesuai dengan kerja-kerja yang mereka minati. Bagi mereka, dipandang rendah adalah perkara biasa.

  Masalah obesiti ini juga boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan yang lain.

  Kini shaklee ade penyelesaian kepada masalah yang berlaku kepada mereka dan juga anda.

  Jangan risau. Set pengurangan berat badan shaklee tidak mengandungi bahan kimia dan bahan2 terlarang yang lain termasuk

Apakah itu Sibutramine?
  
  Sibutramine berfungsi sebagai penahan lapar dan struktur molekulnya hampir sama dengan amphetamine, bahan sama untuk dadah jenis syabu atau ais. Wah takutnya dengar. Kalau ada bahan ini dalam produk yang kita ambil maka seumpamakan kita mengambil dadah. Oh tidak! Jauhinya sebelum menyesal.

Bagaimanakah Sibutramine berfungsi?

  Biasa kita dengar kes kalau penagih dadah kebiasaannya tidak tidur malam, tidak lapar dan sentiasa aktif sehinggakan boleh menyebabkan perlakuan agresif. Tidak hairanlah jika anda boleh jadi bertenaga dan tidak lapar walhal bahan tersebut sedang merosakkan badan anda. Takutnyaaaaa...

Diet secara sihat..

  Saya mendapat perkhabaran gembira dari loyal customer merangkap rakan sekerja juga. Beliau mengambil produk untuk diet dalam lebih kurang 2 bulan. Memanglah tidak drastik penurunan beratnya, dalam tempoh itu beliau berjaya turunkan sebanyak 5 kg. Bukan dengan diet ketat tau sebab beliau juga makan nasi. Pendek kata bukan kena perlu berlapar. Beliau mengambil lecitin, herblax dan alfalfa - Wan Fatihanum..

  Jangan mudah terpedaya bila ada yang menjanjikan turun 10kg dalam masa seminggu. Oh, kemungkinan besar bahan apa yang digunakan agak-agak? Fikirkan untuk kebaikan diri kita meniti hari-hari mendatang. 

  Di sini yana serta kan senarai harga set penurunan berat badan shaklee nii :

a) lecithin = Rm 52.50 ( 1 bulan)
a) omega guard = Rm 136.00 ( 1 bulan)

b) alfalfa = Rm 53.75 (1 bulan 3 hari)
b) herb-lax = Rm 52.50 ( 1 bulan)

c) cinch = Rm173 (15 hari)
c) siy protein = Rm150 (1 bulan)

  Anda tidak perlu membeli kesemua produk diatas. hanya perlu memilih satu bagi setiap a, b, c. Terserah kepada anda.

  Kalau berminat sila hubungi yana, 01131265242. Atau wechat : layna28.

Tuesday 27 May 2014

Vitamin shaklee : Good News Untuk Bakal-Bakal Ibu Yang Akan Bersalin

Set Bersalin Ekslusif Untuk Anda

  Bakal-bakal ibu pasti excited nak sambut kelahiran baby yang bakal lahir kan? Dan sudah tentu anda inginkan yang terbaik untuk anda dan bayi anda.

  Macam-macam jenis yang ada di pasaran, ada jamu, ada vitamin, macam-macam jenama lah. Tapi elok kah? Untuk kesihatan ibu dan kesihatan baby. Tapi bagaimana dengan harga? Mampukah kita membeli set berpantang yang terbaik dengan situasi kegawatan ekonomi sekarang?

  Here the solution, di Shaklee kita ada cadangan supplement yang bagus untuk ibu semasa pantang. Yang pastinya vitamin adalah semulajadi, baik untuk ibu dan juga baik untuk bayi kerana ia tidak mengganggu perut bayi.

**Apa keistimewaan cadangan set berpantang Shaklee?

1. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka kerana adanya zink dalam set ini. Selain mempercepatkan proses penyembuhan luka, ia membantu mengurangkan rambut gugur yang lazimnya dialami oleh ibu dalam pantang.

2. Adanya alfalfa sebagai medium pelawasan semulajadi kerana ianya kaya dengan fiber. Bukan sahaja membantu pembuangan yang lebih mudah malah ianya adalah sebagai galagtague iaitu sebagai penggalak susu. Secara tidak langsung boleh membantu penghasilan susu badan yang lebih lancar.

3. Adanya Vitamin C yang berfungsi memulihkan sel-sel badan, memberikan seri pada wajah si ibu (bukan susuk tau heehe) yang pucat dan kurang berseri semasa dalam pantang.Kandungan Vitamin C memainkan peranan penting dalam penghasilan kolagen yang dikenali boleh menganjalkan kulit.

4. Adanya B Complex yang membantu menghindarkan stress pada ibu dalam pantang. Jangan sampai kita mengalami gila meroyan pulak dalam masa berpantang ini.

5. Adanya Vitalea yang berfungsi sebagai multivitamin kepada ibu. Ibu berpantang akan rasa lebih bertenaga dalam menguruskan anak. Faham-faham sahaja lah cabaran berpantang memerlukan ibu cergas dan sihat.

**Senarai Harga Set Bersalin :

Vitalea: RM88.75
Zink: RM33.75
Ostematrix: RM61
Vitamin C: RM92.50
B Complex: RM53.75
 
  Harga yang sangat berbaloi kerana kesemua ni boleh tahan selama 4 bulan kecuali Ostematrix tu sebulan sahaja dan vitamin c boleh tahan 6 bulan. Bijak memilih dan anda boleh berjimat kerana set berpantang dan ibu bersalin ini boleh digunakan sehingga lepas berpantang nanti semasa anda dalam tempoh menyusukan bayi. Bolehlah bajet dari sekarang kerana ia bukan sahaja jimat untuk poket anda tetapi juga sangat berkesan sehinggakan anda tidak akan berpaling lagi. Insyaallah.

  Walaupun semua benda termasuk kesihatan si ibu dan bayi hanya akan berlaku hanya dengan izin Allah, tak salahkan kita mencuba? Jadikan penggunaan produk shaklee sebagai salah satu ikhtiar anda untuk mendapatkan kesihatan yang anda idamkan. Mulakan hari ini.

Vitamin shaklee : Vita-C Plus

  Hiii. See you again. Haha. Ingat tak entry lepas yana ada cakap pasal first product of shaklee yang yana dah cuba? Yup. Vitamin c.

  Sebenarnya, yana dah try makan banyak jenis vitamin c sebelum nii. Maklum laa. Mama suka beli benda-benda macam nii. Dan dia akan paksa yana makan. Hehe. Tapi takde yang beri kesan seperti vitamin c shaklee nii. Menakjubkan. Kalau tak percaya, cubalaa dulu.

  Harga dia takdelaa mahal sangat. Worth dengan kesan yang akan kita dapat. RM 92.50 je bagi 180 kapsul. Tak mahal kan? Sangat bagus bagi semua jenis kulit termasuk kulit muka yang berjerawat.

  Bagi kulit yang berjerawat. Disamping kita telan kapsul tuu. Kita boleh buat masker untuk disapukan kat muka untuk kesan yang lebih cepat. Vitamin lain boleh buat macam nii jugak ke? Hehe.

  Caranya seperti ini :

1) Amek separuh kapsul vita-c shaklee nii.
2) Hancurkan kapsul tersebut sehingga menjadi seperti serbuk. Tak kira laa anda nak buat macam mana asalkan dia jadi serbuk.
3) Campurkan dengan sedikit air. Kalau boleh air mineral. Atau ape-ape jenis air yang bersih pun tak kisah laa. Hehe.
4) Dah siap. Jadi anda boleh lumurkan kat muka anda.
5) Biarkan kering. Kalau boleh buat sebelum tidur. Dan biarkan semalaman.
6) Teruskan langkah yang sama untuk hari-hari seterusnya sampai anda berpuashati dengan keputusannya.

  Senangkan? Lepas nii takpayah pegi spa lagi dah. Buat kat rumah je. Hihi. Save bajet untuk spa dan petrol kenderaan anda. Yang paling penting. Save energy, kena drive pegi spa tuu. Kalau yang dah ada anak. Tak payah tinggal anak-anak kat umah. Kesian diorang asyik kena tinggal sebab mama dia nak cantik :'(

  Okaylaa semua. See you on next entry okay? Assalamualaikum. btw. kalau nak tanye ape-ape atau order. you can call or texting me, 01131265242. wechat pun bole. wechat ID. layna28. Contact tau.

This Is My First Step :)

  Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hihi. My name is Nurliyana Afiqah binti Azli. Umur 19 tahun. Still study. Diploma civil engineering di Politeknik Kota Bharu. Actually, baru-baru nii mama cabar yana suruh cari duit sendiri. Maklumlaa. Asyik susahkan dia je selame nii. She's a single mother for 7 child. Mane tak susah kan?
 
  So, bila fikir balik semua tuu. Yana rase yana patut buat sesuatu. Tapi, kalau nak kerja kan awal lagi. Study pun tak abis. Kalau part time pulak mesti penat. Dah laa kuliah, assignment lagi, projek, ulangkaji dan sebagainya. Macam tak cukup masa je. Ouhh. Dah bole fikir. Mesti busy sangat.
 
  Then, that's why I've chose SHAKLEE. Sebelum yana join. Yana ada survey sikit-sikit pasal produk shaklee nii. And that was so amazing. Produk dia bagus, berpatutan dan sangat mesra alam. Yana sendiri dah cuba salah satu produk shaklee nii. Iaitu vitamin c. Yana dah dapat lihat kesan penggunaan produk nii selepas 2,3 hari je. Kulit rase segar sangat. Lebih licin, mulus. Hihihi. Macam baru keluar spa je. Anda bila lagi? Jomlaa try sekali. Macam tak best je cantik sorang-sorang. It's worth for girl.

  And this is my first step to get a healthy, beauty, wealthy, and happy life. Wish me luck. If berminat jugak try. Call or texting me. 01131265242.