Wednesday 28 May 2014

Vitamin shaklee : Nak Cantik Untuk Raya Aidilfitri Dengan Bentuk Badan Yang Ramping??

    Assalamualaikum. Entry kali nii yana nak share tentang petua turunkan berat badan. Hehe.

  Kita sudah maklum tentang masalah hilang keyakinan diri yang berpunca dari kegemukan atau obesiti. Ya. Masalah ini memang amat membebankan. Mane taknya. Pelbagai masalah yang boleh menyebabkan tekanan berlaku terhadap mereka yang terlibat. Contohnya, orang lain boleh membeli dan memakai pakaian yang disukai sesuka hati tetapi anda tidak mampu kerana saiz pakaian tersebut tidak sesuai untuk anda.

  Mereka ini juga kadangkala berdepan masalah pengganguran kerana susah mendapat pekerjaan disebab berat badan berlebihan dan tidak sesuai dengan kerja-kerja yang mereka minati. Bagi mereka, dipandang rendah adalah perkara biasa.

  Masalah obesiti ini juga boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan yang lain.

  Kini shaklee ade penyelesaian kepada masalah yang berlaku kepada mereka dan juga anda.

  Jangan risau. Set pengurangan berat badan shaklee tidak mengandungi bahan kimia dan bahan2 terlarang yang lain termasuk

Apakah itu Sibutramine?
  
  Sibutramine berfungsi sebagai penahan lapar dan struktur molekulnya hampir sama dengan amphetamine, bahan sama untuk dadah jenis syabu atau ais. Wah takutnya dengar. Kalau ada bahan ini dalam produk yang kita ambil maka seumpamakan kita mengambil dadah. Oh tidak! Jauhinya sebelum menyesal.

Bagaimanakah Sibutramine berfungsi?

  Biasa kita dengar kes kalau penagih dadah kebiasaannya tidak tidur malam, tidak lapar dan sentiasa aktif sehinggakan boleh menyebabkan perlakuan agresif. Tidak hairanlah jika anda boleh jadi bertenaga dan tidak lapar walhal bahan tersebut sedang merosakkan badan anda. Takutnyaaaaa...

Diet secara sihat..

  Saya mendapat perkhabaran gembira dari loyal customer merangkap rakan sekerja juga. Beliau mengambil produk untuk diet dalam lebih kurang 2 bulan. Memanglah tidak drastik penurunan beratnya, dalam tempoh itu beliau berjaya turunkan sebanyak 5 kg. Bukan dengan diet ketat tau sebab beliau juga makan nasi. Pendek kata bukan kena perlu berlapar. Beliau mengambil lecitin, herblax dan alfalfa - Wan Fatihanum..

  Jangan mudah terpedaya bila ada yang menjanjikan turun 10kg dalam masa seminggu. Oh, kemungkinan besar bahan apa yang digunakan agak-agak? Fikirkan untuk kebaikan diri kita meniti hari-hari mendatang. 

  Di sini yana serta kan senarai harga set penurunan berat badan shaklee nii :

a) lecithin = Rm 52.50 ( 1 bulan)
a) omega guard = Rm 136.00 ( 1 bulan)

b) alfalfa = Rm 53.75 (1 bulan 3 hari)
b) herb-lax = Rm 52.50 ( 1 bulan)

c) cinch = Rm173 (15 hari)
c) siy protein = Rm150 (1 bulan)

  Anda tidak perlu membeli kesemua produk diatas. hanya perlu memilih satu bagi setiap a, b, c. Terserah kepada anda.

  Kalau berminat sila hubungi yana, 01131265242. Atau wechat : layna28.

No comments:

Post a Comment