Tuesday 10 June 2014

Vitamin shaklee : Buat duit sambil tolong orang!!

  Assalamualaikum guys. diantara kalian mesti ramai yang suka tolong orang kan? so today. Allah nak bagi awak peluang tuu melalui yana. hehe. disamping tuu awak dapat side income. best kan? dah tolong orang, lagi dapat duit.
  mesti ade yang tertanya-tanya macam mana nak tolong orang sambil dapat duit nii. betul ke?
  ya. betul. semuanya di shaklee. mungkin ada yang tertanya-tanya macam mana shaklee boleh buat awak tolong orang dan bagi awak duit. hehe. sebenarnya seperti nii. mungkin ramai yang taktahu apakah shaklee nii.
  shaklee adalah syarikat yang mengeluarkan produk kesihatan untuk semua lapisan masyarakat tidak kira kanak-kanak, remaja atau orang dewasa. shaklee mempunyai pelbagai jenis supplement yang insyaallah boleh membantu penyakit yang kita semua hidapi.
  so, bila awak jualkan produk shaklee kat seseorang individu yang berpenyakit. insyaallah shaklee boleh mengurangkan dan menghilang penyakit yang dideritai oleh individu tersebut. bukan kah disini awak dah tolong orang?
  One more thing. ubat-ubatan biasanya meninggalkan kesan sampingan kepada badan anda. contohnya ubat yang paling kerap kita gunakan adalah panadol. yana rase semua dah tahu kan ape kesan panadol kat badan kita nii jika digunakan secara berpanjangan. silap2 haribulan awak dapat penyakit lain pulak antaranya kegagalan buah pinggang. padahal penyakit tak hilang pun kan? hanya mengurangkan sakit je. masalah tak selesai. lagi tambah masalah baru.
  tu baru panadol. kalau ubat lain yang lebih kuat dosnya. kesannya semestinya lebih teruk kan?
  so, dengan produk shaklee awak semua takpayah risau. insyaallah. penyakit akan sembuh tanpa memudaratkan. alhamdulillah.
  ini adalah kerana produk shaklee adalah produk organik 100 peratus tanpa bahan kimia. amazing right? disini lagi sekali awak dapat tolong orang.  so.. disini ramai yang akan anggap produk kesihatan organik ajaib dari shaklee nii mahal dan tidak mampu dimiliki oleh ramai orang.. hehe.. sebenarnya awak silap.. produk shaklee ni memang sangat murah jika dibandingkan dengan produk-produk yang mempunyai kesan yang hampir serupa dengan shaklee di luar sana.. contohnya.. produk vitamin c.. hanya Rm92.50 untuk 6 bulan.. tak sampai 20 ringgit pun sebulan.. biasanya berapa harga untuk produk seperti ini di pasaran? sekali lagi diingat kan.. vitamin c shaklee bukan laa seperti vitamin di pasaran yang mengandungi bahan kimia yang bole merosakkan badan.. so.. sekali lagi awak dapat tolong orang.. mereka boleh dapat ape yang diingini dengan harga yang sangat berpatutan.. tanpa kesan sampingan.. 
  Nak tahu macam mana nak buat duit dengan shaklee?? Contact yana.. 01131265242.. WhatsApp ngan wechat pun bole.. wechat ID : layna28..
  Hanya dengan RM 65 ringgit.. peluang anda jadi jutawan terbuka luas.. mulakan langkah pertama anda sekarang.. yana dah.. anda bila lagi? Sertai kami sebelum terlambat..

No comments:

Post a Comment