Monday 2 June 2014

Vitamin shaklee : Membetulkan Tanggapan Anda !

  Ramai orang cakap. shaklee nii mahal. tak mampu nak beli. dan macam2 lagi spekulasi tak sihat nii.
  hehe. sebenarnya shaklee takde laa mahal sangat. sebagai contoh, vita c shaklee berharga RM 92.50. nampak mahal kan? tapi. Ia bertahan sehingga 6 bulan. tak sampai RM20 pun sebulan. mahal lagi kah?
  Sebab tuu. don't judge a book by its cover. produk shaklee memang hebat. Insyaallah. tapi takdelaa mahal sampai awak tak mampu. nampaknya produk lain banyak lagi yang jauh lebih mahal dan awak mampu.
  Alhamdulillah. Shaklee nii produk nombor 2 terhebat di dunia. Insyaallah. produk nombor 1 adalah usana. hehe. yana bukan nak kempen usana sebab yana berniaga shaklee. tapi nak bagitahu bahawa perbezaan harga antara produk ini sangat ketara sehingga ramai golongan yang tak mampu memiliki produk tersebut.
  Hmm. lagi satu. produk shaklee adalah produk yang berasaskan organik. Insyaallah. tanpa bahan kimia yang merosakkan badan anda. sebagai contoh. ada ubat dan vitamin yang merosakkan badan sekiranya penggunaan berterusan. tapi Insyaallah dengan pengunaan produk shaklee anda tidak akan berdepan masalah ini. memang. sepatutnya produk organik memang sepatutnya lebih mahal. seperti mana ayam organik lebih mahal dari ayam biasa. tetapi. tidak di shaklee. anda mampu memiliki produk kami.
  Berminat? Untuk maklumat lanjut tentang produk yang anda inginkan? Contact yana di 01131265242.. atau wechat : layna28..

No comments:

Post a Comment